Lasă un comentariu

Ne stresam ca sa ne destresam…

stresStresul a devenit o problema globala, atat la nivel profesional cat si la nivel personal. Ne dorim sa ne bucuram de o cariera de succes si de o familie frumoasa.

Incercam din rasputeri sa gasim acel echilibru mult dorit – work life balance, dintre viata tumultoasa de la locul de munca si familie. Pentru a scapa de problemele cotidiene si de stresul acumulat, aplicam diferite strategii, tehnici, calendare, optimizarea timpului, dar tot cu griji ramanem.

Va propun sa acordam o atentie sporita dietei, alimentatiei zilnice. Avem tot ce ne trebuie? Ori am omis ceva?

Iata cateva alimente bogate in magneziu si vitamine, care ar trebui sa fie prezente la mesele noastre. Aceste alimente ne pot reduce nivelul stresului din organism, sprijina sistemul nervos si intaresc sistemul imunitar.

Spanacul poate fi consumat crud, ori preparat – fiert. Este o sursa bogata in magneziu. Acest aliment reprezinta o sursa bogata in vitaminele A si C.

Un alt aliment plin de beneficii pentru organismul nostru sunt migdalele. Ele contin vitaminele: A, B, E, F, dar si fier, zinc, ori magneziu. Furnizeaza organismului un aport de sanatate si de liniste, in situatiile in care suntem agitati si nelinistiti.

Fructele: Ananas, struguri, avocado, capsuni si banane.

Cerealele integrale asigura un stil de viata sanatos, consumate in mod regulat. Sunt bogate in substante nutritive. Mai multe detalii, in link-ul alimente care mentin sanatatea si silueta.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: